Perşembe, Aralık 1

Çikolata Fabrikası geri dönüyor...

    Merhaba burada olan herkese. Blog yazmak benim için günlük tutmak gibiydi, şimdi bu günlüklere tekrar geri dönme hevesim var. Aradan geçen onca zamana bakınca neler neler değişti, fakat blog yazmak hep çok keyifliydi, o keyfi tekrar yaşamak güzel gelecek. Artık blog okuyan var mı onu bile bilmiyorum, başka başka sosyal medyalar aldı yerini buraların. Yine de denemeye değer, en azından bana bir yazma disiplini getirir diye umuyorum. O zaman tekrar ve hevesle yeniden merhaba! İçeriklerim konusunda henüz bir fikre sahip değilim, gün olur yazı, gün olur gezi, başka bir gün bir fotoğraf altı yazısı ya da bir tarif. Maksat yeniden yazıyor olmak. Sevgiler. Bir dost.



 foto: ben şahsen bizzat kendim

2 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ya Şehriyar çikolata imaline tekrar başlamana çok sevindim. Bloglar hala okunuyor şüphen olmasın.Sen benim blog alemindeki ilk dostlarımdansın, yokluğun hissediliyordu. İki yazı yazıp caymak yok yalnız, her akşam brifing alıcam kontrol amaçlı :))))
Yalnız bir sıkıntı var, yorumu tıklayınca reklam çıkıyor, onun bi icabına baksan diyor ve sevgilerimi yolluyorum. Hoş geldin...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Hoş buldum güzel kadın, bu blog aleminin bana kattığı en güzel insanlardansın, iyi ki yazmışım diyorum her defasında.
Caymak yok yola devam:)

Reklam çıktığını bilmiyordum, bu arada yorumlara da onay koymuşum şimdi gördüm. Bakıyorum şimdi, sevgiler Leylak Dalı'na...